Virtuaalgiidiga liikumismäng Mooste mõisakompleksis

Meie uus mõisamäng kutsub Sind Mooste mõisa vahele jalutama, pajatades Sulle lugusid ajaloost ning tutvustades ka meie tänaseid mõisa-asukaid.

See on geopeitus ilma peituseta, mälumäng ilma kaotajata ja orienteerumine ilma eksimiseta :)

Loquiz'i rakenduses (ehk vajalik on nutitelefon) avanevalt kaardilt leiate mitukümmend mõisa territooriumile paigutatud punkti. Reaalselt kohapeal punktini jõudes avaneb teie telefoniekraanil teile mängukaart, mis pajatab midagi lähedalasuvast hoonest või mõnest mõisaloost ning küsib küsimuse või esitab lahendamiseks ülesande.

Valed vastused kubjast välja ei kutsu ja kuigi mäng on avatud lausa 48h, ei juhtu ka midagi, kui päris kõiki punkte läbida ei jõua/soovi. Põnevad faktid siinsest mõisaajast ja meie tänastest toimetustest, rääkimata rõõmust värskes õhus liikumisest, on tagatud nagunii!

♦  Mugav on ühe telefoniga (ehk ühe soetatud ligipääsukoodiga) mängida kuni 5-liikmelise grupina, vanusepiiri me ette ei anna ;)
♦  Soetades mängule ligipääsu, saate koodi, millega Loquiz'i rakendusse sisse logida ja jalutama asuda.
♦  Mäng on läbitav ühe koodiga üks kord.
♦  Mängu pooleli jättes on võimalik seda 48 tunni jooksul (alates sisselogimisest) edasi mängida seni, kuni aeg jookseb täis või kõik punktid läbitud saavad.

Mängu pilet ehk ligipääsukood maksab 16€, mida saab soetada Linakoja külalistemajast või meile allpool asuvalt kontaktivormilt kirjutades. Pileti võib ka eelnevalt ette osta, mänguaeg hakkab jooksma alles reaalsest sisselogimishetkest.

Mõisamängu loomist on rahastatud kohaliku omaalgatuse programmist. Aitäh!


Loquizi levinumate mängutõrgete juhend

1. Mäng ei käivitu
→ Veendu, et seadmel on internetiühendus. → Kontrolli, kas rakendus on uuendatud viimasele versioonile. → Sulge rakendus täielikult (isegi vahekaardilt) ja ava uuesti ning jätka olemasolevat mängu. → Taaskäivita seade. → Kui probleem püsib, eemalda ja installi rakendus uuesti.
2. GPS ei tööta õigesti
→ Kontrolli, kas seadme GPS on sisse lülitatud. → Ava seaded ja anna Loquiz rakendusele ligipääs asukohale ("Alati lubatud"). → Liigu avatud alale, kus GPS-signaal on tugevam. → Taaskäivita rakendus ja vajadusel ka seade.
3. Mäng jookseb kokku või hangub
→ Sulge kõik mittevajalikud rakendused, et vabastada mälu. → Kontrolli, kas seadmel on piisavalt vaba salvestusruumi. → Taaskäivita seade ja proovi uuesti. → Kui probleem püsib, installi rakendus uuesti.
4. Mängija ei saa mänguga liituda
→ Kontrolli, kas kasutatav mängukood on õige. → Veendu, et internetiühendus on aktiivne. → Proovi teist seadet või võrku. → Kui probleem esineb mitmel kasutajal, võib olla serveri tõrge – võta ühendust Seiklus Kuubiga (tel. 5569 1292).
5. Punktid ei aktiveeru õigesti
→ Kontrolli, kas oled õiges asukohas (GPS täpsus võib varieeruda). → Oota mõned sekundid ja proovi uuesti. → Värskenda kaardi vaadet või sulge ja ava rakendus uuesti. → Kui probleem püsib, teavita mängu korraldajat.